Herkesin hayatında bir kez de olsa bu seriyi okuması gerektiğini düşünüyorum. Bu seriyi hiç okumamış, okumayacak olanlar acaba nasıl bir günahın bedelini ödüyorlar böyle! Her zaman kalbimde büyük bir yere sahip olacak. Anne Shirley içimizden biri kadın, erkek farketmeksizin ulaşmak istediğimiz bir karakter. Hepimiz içimizde bu sonsuz sevgiye sahibiz aslında sadece pratiğe dökmek mesele. Birçok kitap karakteri arkadaşım oldu fakat anne bambaşka benim için. Bana ilham veren serinin son kitabını okumak için sabırsızlanıyorum...