Teslime Çelik

Ne güzelsin 1k, burada insanlar birbirinin okuduğuna saygısızlık etmiyor, kimse kimseyi çok dindar, yobaz ya da çok aykırı ,barbarca şeyler okumakla suçlamıyor. sanki bir avuç insan kalmışız dünyada kimsenin hayatına karışmayıp kendi halinde yaşayan... Günlük hayatta da fikirlere,düşüncelere,görünüşe karşı böyle olabilseydi tüm insan oğlu. Güzel hayal.
1000Kitap
Reklam