Ne güzelsin 1k, burada insanlar birbirinin okuduğuna saygısızlık etmiyor, kimse kimseyi çok dindar, yobaz ya da çok aykırı ,barbarca şeyler okumakla suçlamıyor. sanki bir avuç insan kalmışız dünyada kimsenin hayatına karışmayıp kendi halinde yaşayan... Günlük hayatta da fikirlere,düşüncelere,görünüşe karşı böyle olabilseydi tüm insan oğlu. Güzel hayal.
" Dört şeyi yapmaksızın dört şeyi iddia eden kimse yalancıdır;
1- Cenneti sevdiğini söylediği halde ibadet etmeyen kimse yalancıdır.
2- Peygamberimizi (s.a.v) sevdiğini ileri sürdüğü halde âlimler ile fakirleri sevmeyen yalancıdır.
3- Cehennemden korktuğunu iddia ettiği halde günah işlemekten vazgeçmeyen kimse yalancıdır.
4- Allah'ı sevdiğini iddia ettiği halde, başına gelen belalardan şikayetçi olursa o kişi yalancıdır."