Evet kitap güzel. Sinir bilim konularına azıcık ilgiliyseniz çok daha güzel. "Keşke biraz daha fazla bahsetse..." diye içimden yazara çok seslendim. Kitabın ilk yarısındaki durgunluk biraz beni uzaklaştırsa da, hatta 1,5 ay kitabı bir kenara kaldırdım. Diğer yarısı sanki sürükleyici bir macera/ gerilim filmi gibi merakla okudum. Özellikle kitabın sonunu çok güzel bitirmişti. Sanki ikinci bir devam kitap çıksa fena olmaz gibi geliyor :)