nico

Dead Poets Society cook kez okudugum bir kitap. filmini de cok kez izledim. yine de tekrar okuyacagim simdi basliyorum cok canim cekti
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
kotu
3/10
·416 syf.··
2025 23. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2025 18:06
bu inceleme hic iyi seyler icermeyecek... kitap gercekten cok basarisizdi. kitabin sonunda yazarin 2000 dogumlu oldugunu ve "gumus yurek yazarin ilk kitabidir." yazisini gorunce O KADARINI FARK ETTIK CANIM diye dusundum... normalde cok kotu der gecerim ama kitaptaki sıkıntılar nedir neden kotu onu yazacagim cunku beni sinir etti 1) direkt yazim dili COK KOTUYDU acemice cumlelerle dolu felaket. en kotu kisim buydu zaten bazi cumlelerin sacmaligina GOZ DEVIRDIM 2) karsilikli konusmalar cok basarisiz 3) kurguda havali olmasi icin bir seyler eklenmis ama hepsine NEDEN??? dedim yani ne alaka 4) kurgusu cok banaldi ona hic girmiyorum 5) 1. kisi agzindan yazilmasi 10 kat sacma yapmis her seyi. 6) kizla elemanin arasinda bir seyler gelismesi cok sacma geldi ne ara boyle asik oldunuz abi siz 7) betimlemeler REZIL gercekten 8. siniftaki ilk kitap denemem bundan daha guzeldir saka yapmiyorum 8) offf cok kotu iste ikincisini asla okumam. bunu okuyup seven (1) ne diye seviyor (2) hayatinda baska kitap okumamis mi (3) fantazi okumak istiyorsa gitsin yuzuklerin efendisi okusun. neyse ki bu kitabi bana birisi onermedi yoksa o kisiyi cok fena zorbalardim boyle seyleri okuyup begendigi icin. kendi belami bulmusum yani cok kotuydu okumayin okutmayin boyle bir vakit kaybina asla degmez
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,675 okunma

nico

, bir kitap okudu
3/10
·416 syf.··
10 günde okudu
·
2025 23. kitabı
D. N. Archeron
8.5/10 · 1.675 okunma
asiri iyiydi...
9/10
·624 syf.··
2025 22. kitabı
·
35 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2025 10:33
yine bir inceleme yazma vakti geldi... kitabi derste bitirdim cunku okumadan duramadim hemen bitmeliydi. 35 gun once kisa bi baslangic yapmistim kitaba ve 33 gun elimi surmedim, sonra 2 gunde bitirdim... gercekten cok guzel bir kitapti. kitaptaki favori karakterim -cok da sasirtici degil- luc oldu. ne kadar kotu de olsa ben guce tapiyorum ve benim icin gayet iyi birisi yani o masum bir kisi n'apmis ki kitap boyunca boyle bir anlasma yapma firsatim olsa yapar miydim diye dusundum ki kesinlikle yapardim. boyle bir guc kullanabilecekken neden siradan hayatima devam edeyim? henry'nin mi yoksa addie'nin mi yerinde olmayi tercih ederdim diye de dusundum, basta henry diyordum ama onun durumu sonradan ortaya cikinca... addie'nin hayatini yasamayi tercih ederim. hem benim luc'e tav olmam o kadar uzun surmezdi, o da var. ama ben sinirsiz zenginlik mi isterdim, sinirsiz zeka mi, sevilme mi, omur mu... omrum fazlasiyla uzun olursa diger hepsini kendim elde edebilirim diye dusundugum icin sadece sinirsiz zaman isterdim ama her seyin bir bedeli var tabii. luc bir ara bana ugrarsa ayarlariz neyse kitabin konusu, isleyisi, her sekilde asiri surukleyiciydi, v. e. schwab'dan tam da beklendigi gibi yani. bu kadin beni cok iyi anliyor, cok... karakterleri, mekanlari, olaylari tiyatro gibi oyle bir duzenliyor ki asiri zevkli. anliyoorr beni. niye 10/10 vermedigim sorusunun cevabi yok cunku kolay kolay 10 vermem
Addie Larue’nün Görünmez HayatıVictoria Schwab (V.E. Schwab) · Pegasus Yayınları · 2023546 okunma

nico

, bir kitap okudu
9/10
·624 syf.··
35 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2025 10:33
·
2025 22. kitabı