yine bir inceleme yazma vakti geldi... kitabi derste bitirdim cunku okumadan duramadim hemen bitmeliydi. 35 gun once kisa bi baslangic yapmistim kitaba ve 33 gun elimi surmedim, sonra 2 gunde bitirdim... gercekten cok guzel bir kitapti. kitaptaki favori karakterim -cok da sasirtici degil- luc oldu. ne kadar kotu de olsa ben guce tapiyorum ve benim icin gayet iyi birisi yani o masum bir kisi n'apmis ki kitap boyunca boyle bir anlasma yapma firsatim olsa yapar miydim diye dusundum ki kesinlikle yapardim. boyle bir guc kullanabilecekken neden siradan hayatima devam edeyim? henry'nin mi yoksa addie'nin mi yerinde olmayi tercih ederdim diye de dusundum, basta henry diyordum ama onun durumu sonradan ortaya cikinca... addie'nin hayatini yasamayi tercih ederim. hem benim luc'e tav olmam o kadar uzun surmezdi, o da var. ama ben sinirsiz zenginlik mi isterdim, sinirsiz zeka mi, sevilme mi, omur mu... omrum fazlasiyla uzun olursa diger hepsini kendim elde edebilirim diye dusundugum icin sadece sinirsiz zaman isterdim ama her seyin bir bedeli var tabii. luc bir ara bana ugrarsa ayarlariz
neyse kitabin konusu, isleyisi, her sekilde asiri surukleyiciydi, v. e. schwab'dan tam da beklendigi gibi yani. bu kadin beni cok iyi anliyor, cok... karakterleri, mekanlari, olaylari tiyatro gibi oyle bir duzenliyor ki asiri zevkli. anliyoorr beni. niye 10/10 vermedigim sorusunun cevabi yok cunku kolay kolay 10 vermem