İki insan öfkelendiği zaman kalpleri birbirinden uzaklaşır.Kalpler uzak olduğu için de seslerini yükselterek duyurmaya çalışırlar . İnsan ne kadar çok öfkelenirse sesini duyurmak için o kadar çok bağırır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Fransızcada özledim denmezmiş,onun yerine bende eksiksin denirmiş...Öyle herkesin de eksikliği hissedilmez.Seviyorum kelimesi ele ayağa düştüyse de eksikliğini hissediyorum diyemez herkes.