İnsanlar olarak bizden, bütün acımızı omuzlamamız beklenemez. Bazen yükünün altında yıkılmamak için acımızı, bizi seven insanlarla paylaşmamız gerekir.
Herkes aslında derinlerinde eşit derecede berbat durumda olsa da, oldukları kişi hakkında numara yapıyorlarmış gibi hissediyorum. Sadece içimizden bazıları bunu saklamak konusunda diğerlerinden daha iyi.