t

t

, bir kitap okudu
Puan vermedi·92 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Ağustos 2020 15:05
·
2020 21. kitabı
Wilhelm Schmid
7.7/10 · 6,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şey dileyebilecek olsam kendime Azıcık mutlu olmayı isterdim Çünkü, fazlaca mutlu olsaydım Üzüntünün hasretini çekerdim.
Sayfa 53 - İletişim Yayınevi·Kitabı okudu
1000Kitap
Hiçbir şey kalıcı değildir, her şey geçicidir, geçip gideni geri getiremezsiniz. Her şeyin geçip gideceği gerçeğini değiştiremezsiniz.
Sayfa 51 - İletişim Yayınevi·Kitabı okudu
1000Kitap
Ne kadar çok insan, sırf mutlu olmaları gerektiğine inandıkları için mutsuz oluyordur acaba? Peki ya mutsuz olan ve sadece bununla değil bir de tüm toplumun mutluluktan mest olmuş görünmesiyle baş etmek zorunda olan onca insana ne demeli? Görünüşte mutlu olanlar mutluluklarında ısrar ettikçe, mutsuzlar kendileri dışlanmış hissetmezler mi?
Sayfa 10 - İletişim Yayınevi·Kitabı okudu
1000Kitap
Her zaman sevgiden yana olun. Sevginin yardımıyla koskoca dünyayı fethedebilirsiniz.
Sayfa 426 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat