Elimi saçlarıma daldırıp her şeyi akışına bıraktığım, o yorgun ama huzurlu pes edişin fotoğrafı bu.✨
Tekir'in de dediği gibi; Savaşamam artık, bıraktım ipin ucunu...🤍
(Yaklaşık bir haftadır kaç kez dinledim bilmiyorum ama bana aşırı huzur veriyor bu şarkı.Sebebini bir ara bulucam 😄)
open.spotify.com/track/3UusuJ3Z2...