Teknevâri
Hayatta olmanın sancısı var omuzlarımda. Darbeler içinde, yara bereye gebe. Yaralarımı öpücüklerinde taşıyorsun; ellerinle okşuyor, kırgınlığımı seviyorsun. "Geçmeyecek." diyorsun sonra, "Asla geçmeyecek." "Gününe aydınlığı yine sen getireceksin, kasırgayla savaşmayı öğreneceksin..."
Şiir