"Deli olduğunun farkında mı? Bunu bilebilir misiniz?"
"Evet , farkında."
"Deliliğinden kurtulmaya çalışmamış mı hiç...iyileşmeye ?"
"Hayır, o çok sevmiş deliliğini."
"Nereden anladınız bunu?"
"Bir zamanlar yatağının durduğu yerin tavanına takılı kancalardan...Kendini öldürme fikrini bu kadar çok seven biri kendini de çok seviyor demektir...
Kendini ve deliliğini."