Kim kalbinden vazgeçecek kadar kendini bir şeye adayabilir ki?
....
Ya hayatlarınin anlamını bulamayanlar?
...
Onlar da göğüslerinde bir et parçasıyla canlı canlı çürüyecekler ve buna da yaşamak demeye devam edecekler.
Sedece hayalde kalacağı için kurmaya cesaret ettiği tek hayali gerçek olmuştu.....Kim seçiyor acaba dedi içinden.Hangi hayalin gerçek olacağını?O hayali kuran mı,yoksa hayali kurduran mı?