Birbirinize yeniden kavuştuğunuzda,gözleriniz de kör olacak,duygularınız da,çünkü bizim yaşattığımız ve bizi bu halimizle yaşatan duygular gözlerimizden doğmuştur,gözlerimiz olmasaydı duygularımız bambaşka olurdu.
Yoksa bizim sadece balolarda İskoç dansı yaparak döndürülmek,evde de kanaviçeye köpekçikler işlemek için mi doğduğumuzu sanıyorsun?Hayır,ben kadının toplum üzerinde,ya da hiç değilse bir adamın kalbi üzerinde nasıl etkili olabileceğini biliyorum.