Ela

VE SUSUYORLAR...
Ne kadar yüzüm mutlu görünse de vücudum bana öyle olmadığını hatırlatıyor. Heç bir şey yapmak istemiyor, yatakdan çıkmıyor,hatta elimi kaldırmaya bile üşeniyorum.Kimseyle konuşmuyorum.Konuşdukca sinirlerime hakim olamıyorum.Bu yüzden susuyorum...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
YAŞAMAK..!)
“Ne ölmek nefessiz kalmaktır, Ne de yaşamak nefes almaktır… Yaşamak; sevilmeyi hak eden birine yaşamını harcamaktadır.”

Ela

, bir kitabı okumaya başladı
Lev Tolstoy
8.5/10 · 55,7bin okunma
MUTLAKA GEÇER..!
“Hep geçer diyorlar ya Olric. Sence geçer mi? Geçer elbet efendim; bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer.”
BENİ ANLAMALISIN ÇÜNKİ...
“Beni anlamalısın çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.”