Gökyüzünü izlerken tevafuk meteor yağmurunu gördüm, Araştırdım “Haziran Bootid" meteor yağmurunun zirve yaptığı dönemdeymişiz. Saatte 50-100 arası geçiyormuş ki gerçekten de geçiyor :) İmkanı olan kaçırmasın ☄️💫
Sonra aramıza şehirler girecek belki de hiç karşılaşmayacağız, tevafuklar bile bir araya getiremeyecek. Sonra da belki birimiz öleceğiz diğerimiz hiç bilmeyecek 🥀