Yıllar önce bunun sadeleştirilmiş versiyonunu okumuştum. Tam sadeleştirilecek kitapmış. Nautilus'a konuk olana kadar gayet sürükleyici gidiyordu, ne zaman ki konuk oldular olaylar çok yatıştı. Her sayfada hemen hemen bir deniz canlısından bahsediliyor. Bir de Latince olunca elimde telefon bahsettiği canlıları netten arayıp bakıyorum.. Umarım ikinci cilt daha heyecanlı geçer.
Kitap gerçekten bilgi dolu. Yalnız sanırım bazı yerleri anlamak için biraz alt yapı gerekiyor. Her ne kadar bu konulara çok meraklı olsam da bunu itiraf etmem gerekiyordu.