Kitabı ilk başta biraz sığ buldum. Çünkü dünya dışı varlıklar konusunda herhangi bir şüphem yoktu. Okudukça iyice kanaat getirdim. Yazarın bahsettiği konu ise bu varlıkların olmalarından çok dünyaya yaptıkları ziyaretler. Kitabın ortalarına doğru biz daha sarıyor konular. Yalnız yazarın sürekli "bunu da mı inkar edeceksiniz, bu da mı gol değil" gibi bir tarzı var. Biraz rahatsız etse de genel manada beğendiğim bir kitap oldu.