Öte yandan kıskançlık ise faydalı hale getirilemeyeceğinden çok daha zor ve tehlikeli zihinsel bir tutumdur……….
Kıskançlığın büyük ve derin bir aşağılık duygusunun neticesi olduğunu görürüz.
Ben bilmek istiyorum,hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak,sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?