”Tek tesellim, ölümden sonra hiçlik ümidiydi; orada tekrar yaşamak düşüncesi içime korku salıyor, beni hasta ediyordu. Ben ki henüz yaşadığım dünyaya bile alışmamışım, bir başka dünya neyime yarardı benim?”
Herkese günaydın..
Burada yeniyim.
Elimden geldiğince okuduğum kitaplardan kayda değer satırları sizinle paylaşacağım.
Güne şöyle başlamak istiyorum:
'Nefes alıyorsak hala umut var demektir.'
''Hayata geri dönmek onu hayal kırıklığına uğratmıştı çünkü ne yaşamı ne yaşama karşı tutumu pek fazla değişmişe benzemiyordu. Ama bölünmüş bir parçası bir yerlerde umutsuzluk içinde tutku ve inatla yaşıyor teslim olmayı reddediyordu.''