ikra

ikra
@th3ikra
bir anlık güzel bir koku, hepsi o kadar.
Ama görüyorsunuz işte, bütün çabamıza, eziyetimize rağmen bizden geriye ne kalıyor: toz. Ya da sonunda kül. Başta toz, sonda kül. Aynı şey kalıyor. Her durumda insan hiç var olmamış gibi oluyor. Hiçbir iz bırakmadan geçip gidiyor, en kötüsü de bu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Her buluşma tesadüfen ya da kaderin işiyle gerçekleşirdi, artık insan hangisine inanmak istiyorsa…
Benim sesimin yetmediği yerde senin sesine ihtiyacım var
“Çok zaman geçmeden hiçbir yerde bir hiç olacaksın, ne şimdi gördüğün herhangi bir şey olacak, ne de şimdi yaşayan herhangi birisi. Çünkü doğanın uygun gördüğü üzere, her şey değişmek, dönüşmek ve yok olmak zorundadır, şu an bulunduğun yerde sırası gelince bir başkası var olacak.”