— Sana ne oldu? Sensiz yaşayamam.
— Yaşarsın. Herkes herkessiz yaşayabilir. Bizim ilişkimiz bitti. Seninle ilk yattığımız gecelerde bile, sanki sevişmenin sonunda kollarımda bir ölü kalıyordu. Birbirimizi boşluğa sürüklüyoruz, öldürüyoruz.
— Birlikte ölelim!
— Ne farkı var. İstersen bahçeye bir çukur kazıp, ikimizi gömsünler.
— Gömsünler, isterim.