zombié

zombié
@theabyssinsideus
Hiç hareket etmeyenler, ayaklarında ki zincirleri bile fark edemezler..
..henüz çocuğuz. Ama içimizde çocuksu bir sevinç yerine, garip bir hoşnutsuzluk, bir sıkıntı.
Reklam
..gitmek, gitmek, gitmek, gitmek, gitmek... isterim hep.
Ailemizde bir gelenek var. Ölülerimizi gömdükten sonra, mezarlarını yaptırmıyoruz. Hiçbirimiz de mezarlığa uğramıyoruz.
İntihar düşüncesi peşimi bırakıyor. Çoğunluk gibi doğal ölümü bekleyeceğim.
Birazdan ölüm beni alacak. Kirli bir yastık kılıfı görerek uyanıyorum. P. K. harflerini okuyorum. Kafamda hemen “Psikiyatri Kliniği” çağrışımı uyanıyor. — "Kurtardılar beni!" diye düşünüyorum. — Kurtarmasalardı. Ağlamaya başlıyorum.
Reklam