zombié

zombié
@theabyssinsideus
Hiç hareket etmeyenler, ayaklarında ki zincirleri bile fark edemezler..
Gece geceyarısına doğru kaydıkça, dolunay karanlığa daha çok gömülüyor. Geceyi aydınlatmak istemesi kötü niyeti.
Reklam
Sakin ol. Öylece dur. Yaşamdan geç. Kentlerden geç. Sınırları aş. Gülüşlerden geç. Anlamsız konuşmaları dinle, galerileri gez, kahvelere otur artık hiçbir yerdesin.
Ben orada bitiriyorum dünyayı. Benden sonra her şey çok çetin olacak.
Çocuklar, ben ölesiye yorgunum artık bir havaalanına gidemem, bir bankaya gidemem, bir alışveriş merkezine giremem, tuvalete bile gidemem. O kadar yorgunum ki 50 yılda bile dinlenemem.
Reklam