zombié

zombié
@theabyssinsideus
Hiç hareket etmeyenler, ayaklarında ki zincirleri bile fark edemezler..
Bugünden sonra acıyı mutluluk olarak tanımlayacağım.
Reklam
Öyle anılar var ki gerçek mi yoksa düşünülmüş mü olduklarını bilemiyorum.
Burada ölemez misin? diyecek. Burada ölecek yer yok, diyeceğim.
Artık giderek dünya insanları bana birer fabrika ürünü gibi görünüyor. Tabii bu çok sert bir yargı. İnsanları tanımadan önce kullanılabilecek bir yargı.
Kapısında içerdeki zili çalmak için bir şifre vardı. Düşün bu adamların yalnızlığını, hem yalnızlıktan bunalıp ölüyorlar, hem de kapılarına kimse kapıyı çalmasın diye şifre yaptırıyorlar...
Reklam