Kitap için ne desem az kalır. Konusu, karakterleri, özetle içeriği kesinlikle muazzam. Kitap baya popüler o yüzden ekstra bir şey söyleme gereği duymuyorum. İnsan okuyup asla pişman olmayacağı bir kitap.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beklentimin altında kaldığı kesin. Daha iyi olmasını bekliyordum fakat yine de kötü olduğunu söylemem, her kitapta emek vardı göz ardı edilemez maalesef.