O kadar güzel bir kitaptı ki. Her yaş kitleye uygun bir hikayesi var. Ne eksik ne fazla. Okudukça zamanın ne kadar değerli olduğunu anlıyorsunuz. Bence bir şans verilmesi gerekiyor. Çok sıkılırım sanmıştım ama garip bir şekilde sayfaları nasıl çevirdiğinizi fark etmiyorsunuz bile