Maskülenite ve Feminizm başlığı altında son yıllarda kadın/erkek iletişimi ve etkileşimini fevkalade dibe çektiler .
Oysa ki iletişim olanaklarının Nirvana noktasında olduğu bir çağda olmamıza rağmen.
Erkekler hep abaza gibi lanse edilirken , kadınlar da hep Hint kumaşı imajı..
Bugün her iki cinste birbiriyle bir diyalog içerisinde bulunmaya çalıştığında akla ilk gelen bu iki başlık.
Bağzı şeyleri çok da şey yapmamak lağzım.