Mehmet Başkut

Mehmet Başkut
@thebaskut
Bir ben var ; yalnız, yalın...
Lisans
İzmir
Kars, 31 Mayıs
15 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı

Mehmet Başkut

, bir kitap okudu
9/10
·646 syf.·
Beğendi
·
2023 5. kitabı
Stieg Larsson
8.6/10 · 12,3bin okunma
Reklam
Maskülenite ve Feminizm başlığı altında son yıllarda kadın/erkek iletişimi ve etkileşimini fevkalade dibe çektiler . Oysa ki iletişim olanaklarının Nirvana noktasında olduğu bir çağda olmamıza rağmen. Erkekler hep abaza gibi lanse edilirken , kadınlar da hep Hint kumaşı imajı.. Bugün her iki cinste birbiriyle bir diyalog içerisinde bulunmaya çalıştığında akla ilk gelen bu iki başlık. Bağzı şeyleri çok da şey yapmamak lağzım.
Kadın ve Erkek
Vazgeçtim artık, sana yazdığım şiirleri sensiz kurduğum hayallere okumaktan.
İnsan
Sadece iki kişiye güvenirim; biri benim diğeri sen değilsin.