Beni şimdi değil seneler sonra hatırla...
Bir yerde otururken adını; " sevgili" koyduğun birinin sana karşı yaptığı bir hareketi bana benzet ve önce aklına sonra kalbine düşür beni. Onun "ben gibi" olduğunu gör, bende aradığın ne varsa onda gör.Onda bizi bulamadığını gör.
Beni şimdi değil seneler sonra hatırla...
Hayatım boyunca gönlümden, aklımdan geçen her şeyi, herkese söyleyecek kadar cesurdum buna hislerimde dahil.İlk defa cesur davranmam gereken bir noktada bir işaret bekleyecek durumda buluyorum kendimi, muhtemelen ellerimden kayıp gidişini seyredeceğim .
Tuhaf...
Sanırım kızgınım, kendime mi karşımdaki ne mi bilmiyorum.
Ama kader denen durumun gerçekliği ürkütüyor beni.
İlerde başka zamanda başka hayatlar da denk gelirsek üzüleceğiz gibi duruyor.
Tuhaf işte birçok şeyin farkındayım ama elim kolumda bağlı.