Binmişim Akdenizli Ezginin tınılarına
mum ışığı mıdır titreyen lacivert camda
pencerede duruşun seni yine dalgın
grubun ak köpüklü dalgadaki şavkında
o derin gözlerin onulmaz bir acının
koca bir geçmişin taşınır ağırlığında
ne söylerdin bana canım unutuyorum;
bir sigara verir misin lütfen? mi?
biz neden hep böyle acılıyızdır mı ?
sen içeride iken ben sürekli mi?

Anımsat bana ne olur uzak toprağından
Koyverdim yine Sierra ma sıra sakalımı toprağımmda değilim onlar büyüsünler diye geçmişimi de buruşturup cebime koymuşum geleceğin sen şu soludum hava gibi serin berrak ve güneşli olacağını sanmıyorum kuşağın geleceğinden söz eder dururum ya
Şimdiki zamanı yaşamak isterse yaşatıyorlar burnundan kan geçirerek nereye koymalılıyım kendimi geleceksiniz
Tenini yakmak istiyorum darlandımğımda haklarimi savunan kuruluş avlularında yarı aç ve umarsız savaşarak yaşamaktan
Ne derdin yüreğin hop yanıma geldiğinde
Bugün nedense çok canım sıkılıyor canım
Sorunlarımızı bir türlü çakıştıamamıyoruz
Birlikte yaşamayau bir başlayabilirsek
Seni bir daha hiç tutuklamasalar bari
Ne derdini anımsat bana yıldızlara bakarak
Sözlerin yine dalmış hep o uzaklarda
Çünkü biri onlardır ortak görebildiklerimiz
Niçin durmadan zamanla savaşmakdayız biz
Çekip çok uzaklara mı gidelim ne dersin