mahallenin chpli, 10 kedili, kafadan çatlak teyzesini saatlerce dinliyormuş gibi hissettirdi. inanılmaz yordu okurken gereksiz yere büyük harfle yazılmış kelimelerin nedenini anlamak, sayfalarca bir şey anlatılması ama aslında hiçbir şey anlatılmaması, aynı lafların dönüp dolaşıp kullanılması… tamamdır teyzecim git biraz uyu. yarım bıraktım okuyamadım keşke buna para vermeseydim ya booktok beni hayal kırıklığına uğrattı yine.