bi mühendis

bi mühendis
@theengineer_571
Kiminle konuştuğunun farkında mısın? Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben Van Gogh'un resmi değilim, öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız, beni tanımalısınız ki benden bahsedin, ...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

bi mühendis

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
2021 2. kitabı
Walter Tevis
8.2/10 · 2.222 okunma
Ve kendi çirkinliğime yüzümü buruşturarak uyandım. Her fırsatta, küçük bir zayıflık buldu mu sorun çıkaran, sonra üzerine yürününce de kendine acındırmak için sahte duyarlılıklara başvuran "ben" 'i gördüm. Kendime acındırmayı bir sanat hâline getirmeye çalıştığımı anladım.
Bir sonuca varmadan dağılan binlerce konuşmanın acısı çöktü içine.
Kötü durumda hissedince kendimi, hemen yok olurum. Bilmem hiç dikkat ettiniz mi?