"Aslında o, kimsesiz bir çocuk sayılmazdı. Bir ailesi vardı; ancak babası onu benimsemediği gibi, anası da sevmezdi. Bu gibi çocuklar kimsesiz yavrulardan çok daha acınmaya layıktır. Ailesi sahip çıkmamış o da kendi gücüyle zorlukla yaşamaya gayret ediyordu."
"Hayatında hiç kimseyi gerçekten sevmemişti. Yirmi beş yıldan bu yana tek başına yaşıyordu. Hiçbir zaman ne baba, ne aşık, ne koca, ne de dost olabilmişti."