Stefan Zweig’in kitaplarına yeni yeni başladım ve gerçekten de insan psikolojisinin derinliklerine inebiliyor, bu okuduğum kitapta aldatan bir kadının dünyasının derinliklerini açıyor. Düşünceleri düşünceleriniz, korkusu sizin korkunuz haline geliyor. Kitabın sonunu tahmin edebilmiştim ama son sayfalar bana ters köşe yaşattı. Kurgu iyi ince ayrıntılarıyla işlenmişti. Stefan ZweigKorku
Herkesin okuması gerekem bir kitap mı? Pek sanmam ama heyecan, korku, aile, şantaj gibi konuların beraber olması ilginizi çekerse bir bakın derim.