Eskiden ölümün her türlüsüne mahkum edilenlerin hekimlerin canlı canlı kesip biçmelerine izin verilmiş ki, iç organlarımız doğal haline görebilsinler.kötü yola gitmek gerekirse bunun ruhun sağlığı için yapmak beden sağlığı için yapmaktan daha bağışlanır bir şey...
YA DAVUD!Benim ile arana şaşkınlığı ile perde koyacak olan âlimi aramıza alma. Onlar beni murad eden kullarımın yol kesicileridir.Devamlı oruç tutmayı nefsinin arzularını kırmada yardımcı tut ,sakın oruca ara vermeyi denemeye kalkışma. Çünkü oruca muhabbetim kesintisizliktir.
Bence en dayanılmaz en korkunç durum uyanık olup da azap çeken bir ruhun duyduğunu anlatma olanağını bulamamasıdır. Dili kesildikten sonra işkence edilen insanların durumuna benzetebiliriz bunu...
Tabiatta şöyle bir karışıma da görülür; ressamlardan öğreniyoruz ki ağlarken ve gülerken yüzümüzde beliren çizgiler ve hareketler aynıymış. gerçekten resim henüz bitmeden bakacak olursanız çehre ağlayacak mı gülecek mi bilmezsiniz .Daha garibi var:gülme son haddine varınca gözyaşları ile karışır.