Necip Fazıl'ın kitapları genel olarak insanın kalbine dokunuyor ve hayatını şekillendiriyor. Bu muhteşem kitap da benim kalbime dokundu..Kitabın her sayfası aşkla yazılmış...Peygamber Efendimizin hayatı ancak bu kadar güzel bir dille anlatılabilirdi.
Hem gözyaşlarınızı tutamıyorsunuz, hem de tebessümünüzü.. Bu şaheser kitabı okuyun,okutturun..