Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim" dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: "Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda..."
Necip Fazıl'ın kitapları genel olarak insanın kalbine dokunuyor ve hayatını şekillendiriyor. Bu muhteşem kitap da benim kalbime dokundu..Kitabın her sayfası aşkla yazılmış...Peygamber Efendimizin hayatı ancak bu kadar güzel bir dille anlatılabilirdi.
Hem gözyaşlarınızı tutamıyorsunuz, hem de tebessümünüzü.. Bu şaheser kitabı okuyun,okutturun..