Bir yere kendini ait hissetmemek kadar berbat bir his yokmuş, İki insanın birbirinden çok farklı olduğu halde oluru olmayacak hissin insana iliklerine kadar hissettiği yerdeyim
Parayla diyordu şair:
"Her şeye sahip olunucağı söyleniyor ama olunamaz" diyordu.
Yiyecek alabilirsin
Ama iştah alamazsın
İlaç alırsın
Ama sağlık alamazsın
Bilgi alırsın
Ama bilgelik alamazsın
Gösteriş alırsın
Ama güzellik alamazsın
Eğlence alırsın
Ama neşe alamazsın
Tanıdık alırsın
Ama dost alamazsın
Hizmetçi alırsın
Ama sadakat alamazsın
Boş vakit alırsın
Ama huzur alamazsın.
Parayla her şeyin kabuğunu alıp,
Hiçbir şeyin Çekirdeğini alamazsın.
Bazı şeyler gittikçe daha da zor hale gelmeye başladıkça yavaştan insan tükeniyor. İçinde ki ümit, sevinç, hayata dair neşen her biri birer birer varlığını yitiriyor. Ne yazık ki toparlamak gücünü de zor buluyor ya bu insan oğlu. Ne acınası..