ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
gece yıldızlara bakarsın.benim ülkem o kadar küçük ki nerede olduğunu göremezsin bakınca.ama böylesi daha iyi.yıldızım herhangi bir yıldız olacak senin için.böylece bütün yıldızları gözlemeyi seveceksin.hepsi dostun olacak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
gülünü bunca önemli kılan,uğrunda harcadığın zamandır.
hoşça kal,dedi. hoşça git,dedi tilki.vereceğim sır çok basit:insan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir.gerçeğin mayası gözle görülmez.
hep aynı saatte gelsen daha iyi olur,dedi tilki,sözgelimi öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım.
insanlar nerede?çölde biraz yalnızlık duyuyor kişi... insanların arasında da yalnızlık duyulur, dedi yılan.