ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
o zaman sen de kendini yargılarsın.en gücü de budur zaten.kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür.kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
biliyor musun,insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.
astroid B-612 olduğu konusunda yabana atılamayacak kanıtlarım var.bu gezegeni bir zamanlar teleskopla ilk kez gören biri olmuş:1909'da bir türk gökbilimcisi.bu konuda hazırladığı raporu uluslararası gökbilimciler kurultayına sunmuş.ama başında fes,ayağında şalvar var diye sözüne kulak asan olmamış.büyükler böyledir işte.bereket versin.astreoid B-612'nin onurunu kurtarmak için dediği dedik bir türk önderi tutmuş,bir yasa koymuş:herkes bundan böyle avrupalılar gibi giyinecek,uymayanlar ölüm cezasına çarptırılacak.1920 yılında aynı gökbilimci bu kez çok şık giysiler içinde kurultay'a gelmiş.tabii bütün üyeler görüşüne katılmışlar.

ayşe

, bir kitap okudu
7/10
·144 syf.·
2025 27. kitabı
Mahir Ünsal Eriş
8/10 · 1.944 okunma
hayat,insanı en çok kestirilemez oluşuyla yoruyor.