o zaman sen de kendini yargılarsın.en gücü de budur zaten.kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür.kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.
astroid B-612 olduğu konusunda yabana atılamayacak kanıtlarım var.bu gezegeni bir zamanlar teleskopla ilk kez gören biri olmuş:1909'da bir türk gökbilimcisi.bu konuda hazırladığı raporu uluslararası gökbilimciler kurultayına sunmuş.ama başında fes,ayağında şalvar var diye sözüne kulak asan olmamış.büyükler böyledir işte.bereket versin.astreoid B-612'nin onurunu kurtarmak için dediği dedik bir türk önderi tutmuş,bir yasa koymuş:herkes bundan böyle avrupalılar gibi giyinecek,uymayanlar ölüm cezasına çarptırılacak.1920 yılında aynı gökbilimci bu kez çok şık giysiler içinde kurultay'a gelmiş.tabii bütün üyeler görüşüne katılmışlar.