ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
elbette ama bu söylenenleri olduğu gibi kabul etmeli miyiz yoksa ardında başka anlamlar mı aramalıyız onu anlayamadım,diye fikrini söyledi ibni tahir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bak,alamut basit bir yer değildir.bir kere kaleye girdikten sonra öyle canın istediği zaman elini kolunu sallayarak dışarı çıkamazsın.burası sırlarla dolu bir yer.

ayşe

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
2025 28. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
büyük bir karanlık perdesi var bu olayda.neresi olursa olsun,bir yerde,hiç görmediğimiz bir koyunun bir gülü yiyip yemediği küçük prens'i seven bizler için çok şeyi değiştirir.