ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
ben tarih severim de coğrafyayı o kadar sevmem dedişko. yanılıyorsun,mona.çünkü biri var olmazsa diğeri de olmaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ruh ve ideal zaten maddenin karışımında yuvalanmıştır,asıl iş onun saflığındadır.
hayatta istisnalar olmak zorunda mona,aksi halde biraz yorucu olurdu!
karıklar kazıldığı ve tohumlar ekildiği sürece çiçekler açmaları gerektiği zaman açacaklardır.

ayşe

, bir kitap okudu
7/10
·108 syf.·
2025 21. kitabı
Jack London
7.9/10 · 43,3bin okunma