varoluşun zirvesini gösteren,hayatın artık daha fazla yükselemediği bir kendinden geçme hali vardır.yaşamanın çelişkisi de odur ki bu kendinden geçme,esrime hali,insan ancak en hayat doluyken ve insanın ancak hayatta olduğunu tamamen unutmasıyla gelir.
öncelikle ben leigh bardugo okumayı seviyorum gölge ve kemik kargalar meclisi kadar iyi olmasa da şuan piyasada çok satan birçok kitaptan çok daha iyi kitaplar bence ve gittikçe kendini geliştiren bir yazar.ilk kitabı okuyalı epey oldu ve ben bu kitabı hiç bitirmek istemedim bilerek yavaş yavaş okudum.çünkü o kadar güzeldi ki onlara veda etmek çok zor.bu kitapta tanıdığımız karakterleri görmek çok güzeldi(zoya'ya bayılmıyorum ama)genya ve nikolai iyi ki gelmişti nikolai zaten okumayı en sevdiğim karakterlerden biri gözlerimde kalplerle okudum. şimdi gelelim kargalarımıza ben birinin hatta birilerinin öleceğini düşünmüştüm ama bu kişinin matthias olmasını beklemiyordum açıkçası çok üzüldüm.ilk kitapta kendisi beni deli etmişti ama belki kaz olabilir diye düşünmüştüm kendini feda edebilir falan diye ki karakter gelişimi de olurdu ama yine de kaz'ın karakter gelişimi yeterince güzel işlenmişti.favori karakterlerim hep nina ve inej olmuştu ama bu kitapta değişti matthias ve wylan favorilerim oldu özellikle wylan'ı bu kitapta daha çok tanımak,okumak güzeldi.sadece bu kitabın jesper'ı bir tık bildiğimiz jesper gibi değildi onu da değişime içindeki gücün açığa çıkmasına bağladığımız için gayet anlaşılabilir ama yine de çok sevmedim bu durumu.planları ve onların gerçekleşmesini okumak çok heyecanlaydı ters köşeler genelde beklenmedikti (ama kaz'a hep güvendik tabii.)kitabın sonu bence olabilecek en iyi şekilde bitti en azından hayal kırıklığı olmadı benim için sadece nina ve matthias mutlu olmayı çok hak etmişti.birde kaz ve nikolai çok iyi bir ikili olurdu bence bir düşünülmeli.
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma