bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman,bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da,canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız,o kitap bence gerçekten iyidir.
iyi düşün,zeze.henüz gencecik bir fidan bu.bir gün koca bir ağaca dönüşecek.seninle beraber büyüyecek.iki kardeş gibi iyi anlaşacaksınız.dalını gördün mü?bir tanecik dalı olsa da sanki özellikle senin binmen için hazırlanmış bir ata benziyor.