ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman,bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da,canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız,o kitap bence gerçekten iyidir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

ayşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·500 syf.·
2025 3. kitabı
Jane Austen
7.8/10 · 14,2bin okunma
hepimiz aynı durumdayız baba.dünyanın bir yarısı diğer yarısının yaşayışını anlamıyor.
iyi düşün,zeze.henüz gencecik bir fidan bu.bir gün koca bir ağaca dönüşecek.seninle beraber büyüyecek.iki kardeş gibi iyi anlaşacaksınız.dalını gördün mü?bir tanecik dalı olsa da sanki özellikle senin binmen için hazırlanmış bir ata benziyor.