n. k.

n. k.
@themisa

n. k.

, bir kitap okudu
10/10
·64 syf.·
Beğendi
·
2020 4. kitabı
İbrahim Şinasi
7.1/10 · 20,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü insanın bir derdi olduğunda sanki dermanını, çaresini bulacakmış gibi kime rastlarsa anlatmak ister. Anlatacak insan bulmadığı takdirde de kendi kendine, yahut taşlara, duvarlara anlatmaya mecbur olur.
1000Kitap
(Fitnat Hanım, 'ruhum' diye bahsettiği Talat Bey için der.) "Hiç insan kendi ruhuna darılır mı?"
Edebiyat