temmuz

temmuz
@theoi
ben nereye gitsem biraz senden gelirim*
yüzüme bakıp ağladın canımı yakıyor her şey elini tutup fısıldadım hepsi geçecek
Sayfa 181
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
onların güzellik kavramı dışlamak üzerine kurulu
Sayfa 170
Edebiyat
insafsızlık karşısında iyi kalabilmek incelik ister
Sayfa 160
Edebiyat
belki de hatırlamadığım günahların bedelini ödediğim için hak etmiyorum güzel şeyleri
Sayfa 147
Edebiyat
dengeli yaşamak nedir bilmem ben üzgünsem ağlamam, çağlarım mutluysam gülümsemem, ışıl ışıl parlarım öfkeliysem bağırmam, yakarım uçlarda yaşamanın güzelliği şu sevdiysem kanatlandırırım sevdiğimi belki de iyi değil bu yaptığım hep uçup giderler çünkü hele bir de kalbim kırıldıysa gör sen beni kederlenmem paramparça kalırım
Sayfa 109
Edebiyat