temmuz

temmuz
@theoi
ben nereye gitsem biraz senden gelirim*
"Gideceğim, dedi. Burada üşüyorum. Dünya ağır. İnsan korkunç. İnanacak gücüm kalmadı. Her şeye bulantıyla bakıyorum."
Sayfa 47
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sözcükler, karşısındakini incitirim kaygısıyla titreyerek çıkardı ağzından. (...) Öyle güzeldi ki, kimse kederini göremezdi. (...) Tanrıyı incitmiş gibi gökyüzüne gülümserdi."
Sayfa 46
Edebiyat
Ayrılık nasıl bir yalnızlık Hatice İnsan sevdiğinin ağlamasını özler mi...
Sayfa 44
Edebiyat
Bir tek bilmediğim yerler Acı vermedi. Keşke, diyorum İnsan insanı hiç tanımasaydı!
Sayfa 38
Edebiyat
Şarkı susmuştur. Kirpik inmiştir. Söz kararmıştır. Gönül sessizliğin ruhuyla boyanmıştır. Yalnızlık şimdi iki kere üşütür insanı.
Sayfa 38
Edebiyat