Anladım ki insan kendi seçmeden kurtulamazdı.
Çünkü başkalarını suçlamayıp yaşamının neden böyle olduğuyla ilgili kendinle yüzleşmek tercih edilen bir şey değildi.
İnsanın varoluş amacı bu, bilince bir şey olmayı deneyimletme. Her an.
"Özetle, bilinç ne olmayı seçerse, zihni ona göre düşünce üretiyor. Bilinç de tasarımı ile o an, o olmayı deneyimliyor. Ve her birimiz o yüzden aynı anda farklı deneyim yaşayabiliriz."