Gaмzε

Gaмzε
Tamsın! Ne yaparsan yap daha tam olmayacaksın ya da yapamadığın hiçbir şey seni eksiltmeyecek. Tam olarak yaşamak ne mutluluk peşinde koşmak ne de acıdan kaçmaktır… Tam olmak, bunların hepsinde aynı kalmaktır.
“Herifin fiziksel durumu da iyiydi;dümdüz karnı yeterince sinir bozucuydu zaten, ince ve adaleli kolları vardı çokca ve sıkça koşan biriydi bu adam öyle 4.3 km koşup Facebook ve Twitter’da “ 4.3 km koştum ” diye yazanlardan değildi. “
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkese hayırlı nice bayramlar dilerim🐏🙏🌷

Gaмzε

, bir kitap okudu
8/10
·124 syf.·
Beğendi
·
24 saatte okudu
·
2018 28. kitabı
Erlend Loe
7.5/10 · 12,7bin okunma
“ Bir daha asla fatura ödemeyeceğim.Takastan, hırsızlıktan ve ormandan geçineceğim. Ben ölünce de orman benden geçinecek.Anlaşma böyle. “
Sayfa 53 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
10/10
·210 syf.··
Beğendi
·
2018 27. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 18 Ağustos 2018 06:18
Fugui’nin acılarını,hislerini,ailesiyle olan ilişkisini okurken üZülmekten,duygulanmaktan kendimi alamadım.Yazar tüm o çaresizliği öyle güzel anlatmış ki okumaktan ziyade o aile ile birlikte yaşayorsunuz olanları.Yaşlı fugui’nin başına bu kadar talihsizlik geldikten sonra nasıl yaşayabildiğini, hayata tutunduğunu merak ediyorsunuz.Genç bir mirasyedinin servetini kaybettikten sonra yaşadıklarını ödediği bedel olarak gördüm.(Oh iyi oldu haketti diyemiyorsunuz tam tersi acımaya,üzülmeye başlıyorsunuz bu mirasyediye.)Aslında hikaye bizlere hayatımızla , yaşamımızla ilgili alınması gereken dersler de barındırıyor. Bir hayatın bir anda nasıl bu denli değişebileceğini,hayatta kalmak ve sevdikleriyle olmak için nasıl fedakarlıklar gösterebileceğini ve yaşamın mücadelelerle dolu olabileceğini ve hayatın ne kadar beklenmedik gelişmelere açık olduğunu gösteriyor bizlere. Yazarın dili gayet akıcı ve yalın ayrıca duyguları çok güzel işlemiş bu kitapta.Gezginin Fugui’nin hayat hikayesini dinlerken araya girip bize o andan bahsetmesi fugui’nin olayları anlatırken hislerini göz önüne sermesi kitaba ayrı bir tat katmış.Kitabı merak ederek acaba bununla nasıl başa çıkıyor derken bitiriveriyorsunuz. Gönül rahatlığı ile önebilirim... İncelemeyi Fugui’nin nacizane bir öğüdü ile bitireyim ; “ Yanlış söz söyleme,yanlış yatakta yatma,yanlış eşikten geçme,yanlış cebinden para çıkartma.” İyi okumalar ...
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,6bin okunma