Disiplin sözcüğünün etimolojik kökeninin "ustalaşmak "olduğunu duymuş muydunuz? Öyleyse öz disiplin de insanın kendi iç dünyasında ustalaşması demek oluyor.İnsan ontolojik olarak anlam arayan bir varlık olduğuna göre iç dünyasında ustalaşmak istemesinden daha doğal ne olabilir?