5/3
Selaam yeni bir incelemeyle karşınızdayım ve gene Zweig kitaplarından biri ama bu kitapla benim zevkim pek uyuşmadı aslında vermek istediği mesaj fln anlamlıydı evet ama kısa olmasına rağmen çabuk bunaldım belkide çok yükseek bi beklentiyle okumaya başlamamdanda kaynaklanmış olabilir.Kitapta ana karakterimizin büyük bi değişim geçirdiği geceyi onun deyimiyle olağanüstü geceyi kendi ağzından okuyoruz başta yapmam dediği şeylere yöneliyo ama sonunda doğruyu buluyo.Pek spoilerde vermek istemiyorum o yüzden detaya girmeyim iyisi mi bu yorumumumzda burda bitiyor sonraki incelemelerde görüşmek üzere avakadolarım mmuuahh
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!